SWOOP AERO تحویل پهپادهای پزشکی را در آزمایشات مراقبت های بهداشتی موزامبینک گسترش می دهد

SWOOP AERO تحویل پهپادهای پزشکی را در آزمایشات مراقبت های بهداشتی موزامبینک گسترش می دهد

SWOOP AERO تحویل پهپادهای پزشکی را در آزمایشات مراقبت های بهداشتی موزامبینک گسترش می دهد

.
1401/2/15
0 نظر

Swoop Aero، متخصص لجستیک پهپاد استرالیایی، گسترش دامنه و فرکانس تحویل تجهیزات پزشکی با هواپیماهای بدون سرنشین خود را در موزامبیک به عنوان بخشی از برنامه بهبود مراقبت‌های بهداشتی و پیشگیری از بیماری در کشور آغاز خواهد کرد.

موسسه ملی بهداشت موزامبیک (INS) گفت که تمدید پروژه آزمایشی در استان جنوبی Inhambane انجام خواهد شد، جایی که پروازها بین مراکز بهداشتی درمانی در سه منطقه به صورت روزانه انجام خواهد شد. مرکز اصلی آن، عملیات شریک Swoop Aero برای تحویل سریع و بر اساس تقاضای هواپیماهای بدون سرنشین تجهیزات پزشکی، داروها و نمونه های آزمایشگاهی است.

پهپادهای جدید برای فاز 2 سلامت، پیروی از آزمایش‌های هوایی قبلی است که نمونه‌های کووید-19 و سل و نتایج آزمایش را بین روستاها و آزمایشگاه‌ها جابه‌جا می‌کند. این موارد در تلاش گسترده‌تر موزامبیک برای بهبود پاسخ‌ها به شرایط اضطراری بهداشت عمومی و گسترش کمک‌های پزشکی و دارویی به جمعیت روستایی است.

مدیر بهداشت عمومی INS گفت: "مرحله اول این مطالعه نتایج امیدوارکننده‌ای را برای هدف ما نشان داد، که تأیید کیفیت نمونه، ایمنی و امکان‌سنجی استفاده از پهپادها در حمل و نقل نمونه‌های کووید-19 و سل بود." آزمایشگاه ها، سوفیا ویگاس. امروز ما دلگرم هستیم زیرا فاز دوم را آغاز کرده‌ایم که دامنه آن گسترده‌تر است و محصولات پزشکی برای حمل و نقل متنوع‌تر شده‌اند.»

ابتکار Drones for Health به عنوان یک آزمایش چند مرحله ای با هدف ایجاد عملیات معمول هواپیماهای بدون سرنشین در موزامبیک طراحی شده است. فاز اولیه از سال 2018 تا 2020 انجام شد و مزایا، جنبه های منفی و هزینه های حمل و نقل پهپاد نمونه های آزمایشگاهی را در مقایسه با وسایل نقلیه زمینی بررسی کرد. نتیجه مشخص کرد که گزینه هوا تاثیر منفی بر نمونه های دریافت شده توسط آزمایشگاه ها ندارد، در حالی که زمان سفر آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

INS می گوید حدود 100000 نفر مستقیماً از این برنامه توسعه یافته با تسریع انتقال و پردازش نمونه های آزمایشگاهی بیماران بهره مند خواهند شد. علاوه بر این، قابلیت‌های دو طرفه Swoop Aero برای تحویل ملزومات پزشکی با پهپادها، سپس استفاده از همان هواپیما برای پرواز مواد برای آزمایش در سفرهای برگشت، همچنین خطرات کمبود یا کمبود تجهیزات مراکز درمانی که معمولاً توسط وسایل نقلیه جاده‌ای توزیع می‌شوند را کاهش می‌دهد.

اریک پک، مدیرعامل Swoop Aero که بر فعالیت‌های رو به رشد و متنوع این شرکت در سراسر آفریقا نظارت داشته است، می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که به گسترش عملیات در موزامبیک برای افزایش دسترسی و تأثیر خود در منطقه ادامه می‌دهیم. این عملیات ما را به هدف تاثیرگذاری خود نزدیک‌تر می‌کند، یعنی ارائه خدمات لجستیکی یکپارچه پهپاد به 100 میلیون نفر تا سال 2025 و رسیدن به یک میلیارد نفر تا سال 2030.

منبع: dronedj.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه