شرکت Zipline با همکاری تویوتا در ژاپن سیستم تحویل هوایی تجهیزات پزشکی راه اندازی می کند

شرکت Zipline با همکاری تویوتا در ژاپن سیستم تحویل هوایی تجهیزات پزشکی راه اندازی می کند

شرکت Zipline با همکاری تویوتا در ژاپن سیستم تحویل هوایی تجهیزات پزشکی راه اندازی می کند

.
1401/2/4
0 نظر

متخصص پیشرو لجستیک فوری Zipline در حال گسترش منطقه جغرافیایی فعالیت خود از عملیات موجود آفریقا و ایالات متحده با تحویل پهپادهای جدید تجهیزات پزشکی به جزایر Gotō ژاپن است.

زیپلاین گفت که ورودش به ژاپن از طریق مشارکت با شرکت تویوتا تسوشو، یکی از شرکت‌های تابعه گروه خودروسازی همنام انجام خواهد شد. شرکت میزبان، زیرمجموعه Sora-iina را برای مدیریت تحویل پهپادهای محصولات پزشکی به بیمارستان‌ها و داروخانه‌های جزایر گوتو ایجاد می‌کند و آن را به چهاردهمین شریک Zipline تبدیل می‌کند که فناوری لجستیک فوری این شرکت را اداره می‌کند.

این جفت شدن نشان دهنده تحولی در روابط بین زیپ لاین و تویوتا تسوشو است که از سال 2018 در استارتاپ سانفرانسیسکو سرمایه‌گذار بوده است. با این حال، جدا از آن، سرویس جدید منطقه‌ای نامشخص برای هر دو شرکت - و در واقع، عملیات پهپادها در ژاپن.

خدمات به تدریج در سراسر جزایر گوتو، زنجیره ای که حدود 50 مایلی غرب کیوشو را پوشش می دهد، با جمعیتی حدود 50000 نفر، گسترش خواهد یافت. زیپلاین می‌گوید تحویل اولیه تجهیزات پزشکی با پهپاد شامل پروازهای رفت و برگشت فراتر از خط دید بصری تا 40 کیلومتر است و برای رسیدن به مکان‌های دورافتاده توسعه می‌یابد.

از آنجایی که حمل و نقل جاده ای بین 140 جزیره (و پنج منطقه اصلی) غیرممکن است، انتظار می رود استفاده از پهپادها برای اطمینان از توزیع معمول کالاهای پزشکی، گزینه های فعلی حمل و نقل دریایی و هوایی را از چند ساعت پرهزینه به 30 دقیقه کاهش دهد. اما تلاش جدید با چالش‌های مهمی روبرو خواهد شد و چندین بازیگر با دقت آن را تماشا می‌کنند.

اگرچه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در ژاپن رو به افزایش است، اما این فعالیت‌ها در کشوری که فضاهای هوایی آن شلوغ است و جمعیت‌های روی زمین نسبتاً متراکم هستند، به شدت تنظیم می‌شوند - و بنابراین هنوز محدود هستند. بنابراین، حاشیه برای خطاها و تحمل خطاها ناچیز خواهد بود.

به هر حال، بنیانگذار و مدیر عامل Zipline، Keller Rinaudo مطمئن است که تجربه مربوطه و مشترک هر دو شریک، موفقیت آنها را در بالای جزایر گوتو تضمین می کند.

«گروه تویوتا دارای سابقه چندین دهه برتری در حمل و نقل و تدارکات است. در حال حاضر، آنها آماده هستند تا در مرز بعدی تحرک قرار گیرند، "رینادو گفت. ما با هم گام مهمی را در جهت بازگشایی تأثیر فناوری تدارکات فوری خودگردان در موارد استفاده جدید، فضاهای هوایی جدید و جغرافیای کاملاً جدید برمی داریم.»

ورود آن به ژاپن مکمل فعالیت‌های Zipline در رواندا، غنا، ساحل عاج، کنیا و سایر کشورهای آفریقایی و همچنین تحویل تجهیزات پزشکی در کارولینای شمالی و خدمات هواپیماهای بدون سرنشین برای Walmart در آرکانزاس است. در مجموع، این شرکت نزدیک به 280000 تحویل از طریق هواپیماهای بدون سرنشین خودگردان انجام داده است که حدود 20 میلیون مایل را طی کرده است.

منبع: dronedj.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه