بین پهپادهای دوربین دار کدام دوربین پهپاد برای شما مناسب تر است؟

بین پهپادهای دوربین دار کدام دوربین پهپاد برای شما مناسب تر است؟

.
1401/2/1
0 نظر

پهپادهای دوربین دار DJI دارای بهترین فناوری پهپاد برای هر نوع کاربری و سناریوی عکسبرداری هستند. اگر به دنبال یک پهپاد مبتدی یا حرفه‌ای هستید، یا فقط می‌خواهید به آخرین فناوری ارتقا دهید، وقت آن است که بهترین پرنده های دوربین دار DJI را بررسی کنید.

DJI Mavic 3

پرچمدار پرقدرت

DJI Mavic 3 یک پهپاد پرچمدار قدرتمند است که به برخی از پیشرفته ترین فناوری های تصویربرداری و پرواز DJI مجهز شده است. سیستم دوربین دوگانه دارای یک دوربین 4/3 CMOS Hasselblad و یک دوربین تله فوتو 1/2 اینچی است که به شما امکان دسترسی به تصویربرداری حرفه ای و تطبیق پذیری بی بدیل را می دهد. همچنین تا 46 دقیقه زمان پرواز، برد انتقال تا 15 کیلومتر و ویژگی های ایمنی قوی مانند اجتناب از موانع همه جانبه و بازگشت به خانه پیشرفته را ارائه می دهد. DJI Mavic 3 برای کسانی طراحی شده است که برای تصویر برداری ارزش بسیار زیادی قائلند.

DJI Air 2S

پهپاد همه منظوره

DJI Air 2S یک پهپاد دوربین دار همه منظوره قدرتمند برای انواع فعالیت های خلاقانه است. دارای سنسور یک اینچی CMOS، فیلمبرداری 5.4K، ویژگی خلاقانه MasterShots، انتقال ویدئو 12 کیلومتری 1080P، اجتناب از موانع 4 طرفه و موارد دیگر است. DJI Air 2S برای تبدیل هر ماجراجویی به یک تجربه بصری خیره کننده عالی است.

DJI FPV

هیجان انگیز، ایمن و تاثیرگذار.

اولین سیستم FPV آماده برای پرواز DJI دارای یک پهپاد، عینک، یک کنترل از راه دور و تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای راه اندازی و پرواز FPV است. DJI FPV با پیشرانه قدرتمند، حالت های پرواز چندگانه، فیلمبرداری 4K/60fps، عملکرد ترمز اضطراری و هاور، و سازگاری با کنترل کننده حرکت DJI، تجربه پرواز بی نظیری را ارائه می دهد.

DJI Mini 2

بهترین پهپاد کوچک

مکان های زیادی وجود دارد که شما فقط یک بار در زندگی می بینید. DJI Mini 2 را با خود ببرید تا چشم اندازهای بی نظیری را ثبت کنید. این پهپاد کوچک با وزن کمتر از 249 گرم دارای دوربین قدرتمند 4K است و می تواند تا 31 دقیقه پرواز کند. همچنین دارای انواع ویژگی‌های مناسب برای مبتدیان مانند شروع خودکار، بازگشت خودکار، و QuickShots است که به شما امکان می‌دهد تنها با چند ضربه، عکس‌های زیبا و سینمایی خلق کنید.

DJI Mavic Air 2

بهترین عملکرد نسبت به قیمت

اگر به دنبال یک پهپاد دوربین دار قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه هستید، DJI Mavic Air 2 یک انتخاب عالی است. DJI Mavic Air 2 عکس‌های 48 مگاپیکسلی، ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با جزئیات 120 مگابیت بر ثانیه، Hyperlapse 8K و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این تنها پهپاد دوربین دار DJI با قابلیت SmartPhoto است. مانند یک گوشی هوشمند مدرن کار می کند و به طور خودکار فیلم در حال ضبط را بهینه می کند. همچنین به یک OcuSync 2.0 ارتقا یافته مجهز شده که انتقال ویدیوی HD شفاف را ارائه می‌دهد، که برای پروازهای طولانی مدت که در آن می‌توانید همه چیز را در زمان واقعی روی صفحه کنترل از راه دور ببینید، عالی است.

DJI Mavic 2 Pro

ایده آل برای عکاسی

DJI Mavic 2 Pro رویای یک عکاس هوایی است. DJI Mavic 2 Pro بهترین عملکرد دوربین را در میان پهپادهای قابل حمل DJI ارائه می دهد و دوربین Hasselblad پیشرو در صنعتتصویربرداری، نمایه رنگی 10 بیتی Dlog-M و دیافراگم قابل تنظیم را برای شما به ارمغان می آورد. همه اینها به جزئیات بهتر، رنگ های زنده تر و گزینه های دوربین حرفه ای تر تبدیل می شود. اگر به دنبال یکی از بهترین پهپادهای دوربین دار موجود در بازار هستید، DJI Mavic 2 Pro همه چیز مورد نیاز شما را دارد. 

DJI Mavic 2 Zoom

پهپاد فیلمبردار خلاق

اگر به فیلم‌برداری و فیلم‌سازی خلاقانه علاقه‌مند هستید، DJI Mavic 2 Zoom تنها پهپاد DJI با زوم اپتیکال داخلی است که جزئیات استثنایی را بدون نیاز به پرواز خیلی نزدیک به سوژه در اختیار شما قرار می‌دهد. عکس‌های ۴۸ مگاپیکسلی با کیفیت فوق‌العاده بالا و زوم با کیفیت را اضافه کنید و یکی از بهترین ویدیوهای خلاقانه‌ای را خواهید داشت که می توانید با پهپاد ثبت کنید.

DJI P4 Pro V2.0

پهپاد حرفه ای 4K

DJI P4 Pro V2.0 با الهام از رویای پرواز، یک پهپاد حرفه ای با دوربین 4K است که استانداردهای عکاسی حرفه ای با پهپاد را تعیین می کند. این شامل یک شاتر مکانیکی است که به شما امکان می دهد از اشیاء با سرعت بالا با وضوح استثنایی عکس بگیرید. بهترین تجربه پهپاد حرفه ای را با دوربین 1 اینچی 20 مگاپیکسلی، ویدیوهای Cinema 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه، عکسبرداری متوالی با سرعت 14 فریم در ثانیه همراه با اجتناب از موانع پیشرو تجربه کنید.

DJI Inspire 2

طراحی شده برای صنعت فیلمبرداری

DJI Inspire 2 یک راه حل عالی برای تمام فیلمسازان حرفه ای است که به بهترین تکنولوژی پهپاد های حامل دوربین نیاز دارند. این سیستم 6k CinemaDNG،5.2k Apple ProRes و بسیاری دیگر از استانداردهای ویدئویی استاندارد صنعتی را ارائه می دهد. می‌توانید دوربین‌های مختلف Zenmuse را نصب کنید، حالت‌های ردیابی حرفه‌ای مانند Spotlight Pro را انتخاب کنید و حتی از کنترل دوگانه توسط دو کاربر استفاده کنید. DJI Inspire 2 یکی از بهترین پهپادهای دوربین دار حرفه ای است و عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه