پهپاد FreeFly Alta Xبه لیست Pentagons Blue UAS 2.0 اضافه شد

پهپاد FreeFly Alta Xبه لیست Pentagons Blue UAS 2.0 اضافه شد

.
1401/1/28
0 نظر

پهپاد تمام الکتریکی Alta X شرکت Freefly Systems دومین پهپادی است که تحت برنامه Blue sUAS 2.0 تایید شده است.

در حالی که برنامه Blue sUAS زمانی که برای اولین بار در آگوست 2020 اعلام شد، منحصراً بر روی تلاش‌های شناسایی کوتاه‌برد متمرکز بود، نسخه 2.0 دامنه این ابتکار را گسترش می‌دهد تا برنامه‌های پهپادهای غیرنظامی بیشتری مانند بازرسی زیرساخت، ایمنی عمومی و نقشه‌برداری را شامل شود.

کوادکوپتر Alta X ساخت ایالات متحده یک افزودنی عالی برای این برنامه است زیرا می توان آن را به صورت سفارشی پیکربندی کرد تا از انواع مورد نیاز ماموریت پشتیبانی کند.

این سیستم که حول یک معماری باز ساخته شده است تا 35 پوند وزن ارائه می دهد. ظرفیت محموله قابل استفاده، گنجاندن انواع حسگرهای یکپارچه و محموله های شخص ثالث مانند EO/IR جفت شده، دوربین های نقشه برداری RTK/PPK با درجه نظرسنجی، LiDAR، حسگرهای فراطیفی، و قابلیت های drop/delivery

چرا برنامه Blue sUAS 2.0 اهمیت دارد؟

هواپیماهای بدون سرنشین تجاری منطبق با سیاست، که پس از بررسی توسط برنامه Blue sUAS مورد بررسی قرار گرفتند، به استثنای مستمری برای تمدید سیاست وزارت دفاع (DoD) نیاز ندارند. این امر بار اداری را بر روی کاربران نهایی کاهش می دهد. حتی سازمان‌های دولتی ایالات متحده نیز می‌توانند از پهپادهای تایید شده در این برنامه بدون نگرانی در مورد نقض امنیت داده‌ها استفاده کنند.

اولین پهپادی که به طور کامل تحت برنامه Blue sUAS 2.0 مجاز و تایید شد، eBee TAC توسط senseFly، یکی از شرکت‌های تابعه AgEagle Aerial Systems بود.

منبع: dronedj.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه