کارشناسان معدن آفریقای جنوبی سازنده پهپاد زیرزمینی inkonova را خریداری کردند

کارشناسان معدن آفریقای جنوبی سازنده پهپاد زیرزمینی inkonova را خریداری کردند

کارشناسان معدن آفریقای جنوبی سازنده پهپاد زیرزمینی inkonova را خریداری کردند

.
1401/1/25
0 نظر

Inkonova، متخصص نقشه برداری پهپادهای زیرزمینی مستقر در استکهلم، توسط شرکت مشاوره معدنی RAMJACK خریداری شده است. در حالی که شرایط خرید توسط این شرکت ها فاش نشده است، شرکت Terra Drone ژاپن نیز در سال 2018 اعلام کرده بود که "سهم قابل توجهی" را در Inkonova به دست آورده است.

این شرکت سوئدی در سال 2014 با تمرکز بر فناوری چرخش روتور برای هواپیماهای بدون سرنشین مسابقه وارد صحنه شد. تا پایان سال 2015، Inkonova تصمیم گرفت توجه خود را به بخش معدن زیرزمینی معطوف کند. امروزه بیشتر به خاطر پهپاد زیرزمینی Batonomous که می تواند هم برای بازرسی و هم برای نقشه برداری سه بعدی در محیط های فاقد GPS استفاده شود، شناخته شده است. این پهپاد از فناوری های محلی سازی و نقشه برداری همزمان (SLAM) برای پرواز BVLOS استفاده می کند.

علاقه اصلی RAMJACK مستقر در آفریقای جنوبی در تامین فناوری هایی است که می توانند بهره وری را افزایش دهند و در عین حال خطرات ایمنی را برای کارگران در معادن زیرزمینی کاهش دهند. و شرکت هایی مانند Inkonova و Emesent هر روز ثابت می کنند که چگونه فناوری هواپیماهای بدون سرنشین مستقل می تواند بینش های ارزشمند و تجسم سه بعدی قابل اعتماد را حتی در مناطق زیرزمینی و غیرقابل دسترس ارائه دهد.

RAMJACK به عنوان یک مشتری چندین ساله Inkonova، به خوبی از قابلیت های پیشرفته فناوری این شرکت آگاه است. و به نظر می رسد که این امر تصمیم به خرید شرکت را آسان کرده است. اکنون، مایک جکسون، رئیس و مدیر عامل RAMJACK، مشتاق است تا این موفقیت را تکرار کند. اینجا جکسون است:

از آنجایی که معادن زیرزمینی به دنبال بهبود تولید و عملکرد ایمنی خود هستند، توانایی نقشه برداری از مناطق غیرقابل دسترس به طور کارآمد و ایمن یک عامل موفقیت حیاتی است. نقشه برداری موبایل بخش رو به رشدی از صنعت است و در حالی که برخی از محرکان اولیه در این فضا وجود دارند - مانند شرکت استرالیایی Emesent - ما هیجان زده هستیم که نشان دهیم چگونه فناوری پیشرفته ما می تواند نظارت بر معادن زیرزمینی را در زمان واقعی به سطح جدیدی برساند.

پائو مالول، بنیانگذار و مبتکر اصلی Inkonova، اضافه می کند:

ایجاد Inkonova تجربه‌ای ارزشمند بوده است و من هیجان‌زده هستم که کنترل را به متخصصان پرشور فناوری معدن در RAMJACK می‌سپارم تا آن را به سطح بعدی برسانند. پیشرفت‌های تکنولوژیکی که با طیف محصولات Inkonova ایجاد کرده‌ایم باعث افتخار من است و من مشتاقانه منتظر هستم تا شاهد دستیابی به بازار RAMJACK باشم که این محصولات هیجان‌انگیز را به صنعت معدن جهانی برساند.

منبع: dronedj.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه