دوره جامع فتوگرامتری با پهپاد

دوره جامع فتوگرامتری با پهپاد

نظام مهندسی کردستان
1401/1/23
0 نظر

با همت و همکاری نظام مهندسی معدن کردستان  شرکت آوین صنعت پویشگران پاسارگارد موفق به برگزاری دوره جامع آموزش فوتوگرامتری با پهپاد در زمستان 1400 شد.

این دوره به مدت سه روز و بصورت فشرده در دوبخش تئوری و عملی، و با تدریس مدرسین شركت، آقایان دکتر عسکری و مهندس سعادتی صورت گرفت.

در این دوره مبانی نقشه برداری، قوانین و اصول پرواز با پهپادها، فنون و تكنیك های فوتوگرامتری هوایی، كلیه نرم افزارهای مورد استفاده در فرایند فوتوگرامتری اعم از برداشت هوایی تا پردازش و كارتوگرافی تشریح و بررسی شد. 

همچنین آموزش های عملی در محل پروژه فیلد، به مدت یك روز انجام شد و در پایان از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد .

در حاشیه این دوره جلسه ای با حضور ریاست محترم سازمان نظام مهندسی معدن کردستان برگزار گردید که کیفیت محتوای ارائه شده و بازخورد شرکت کنندگان خوب ارزیابی گردید .

لازم به ذکر است شرکت آوین صنعت از سال ۹۵ اقدام به ارائه سبد متنوعی از آموزش های تخصصی در حوزه پهپادهای غیرنظامی به ارگان های و نهادهای دولتی و غیردولتی نموده است و درحال حاضر در حوزه های فتوگرامتری پهپاد، خلبانی پهپاد، سنجش از دور، کارتوگرافی، تهیه نقشه های زمین شناسی، طراحی و ساخت مولتی روتور، طراحی و ساخت پهپاد بال ثابت و ... خدمات آموزشی ارائه می نماید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه