چالش بلند کردن اجسام سنگین

چالش بلند کردن اجسام سنگین

آزمایش کردن سیستم‌های هواپیمای بدون خدمه
1401/1/20
0 نظر

گروه توانمندی آینده (DES FCG) دور دوم چالش Heavy Lift را راه اندازی کرده است. این چالش که سیستم‌های هواپیمای بدون خدمه (UAS) را به سرعت اجرا می‌کند، با همکاری اسکادران هوایی نیروی دریایی سلطنتی 700X و برای دفتر نیروی دریایی سلطنتی برای افسر ارشد فناوری سازمان‌دهی شد.

چالش بلند کردن اجسام سنگین یک رویکرد نوآورانه برای تعامل و تحریک بازار است که به طور مشترک بین نیروی دریایی سلطنتی و DES FCG توسعه یافته است. این سازندگان UAS را تشویق می کند تا فناوری بدون خدمه را به نمایش بگذارند که پتانسیل تحویل تجهیزات به کشتی ها و پرسنل در دریا را دارد. این می تواند نیروهای مسلح را قادر سازد تا به طور مستقل تجهیزات حیاتی مانند مهمات و تجهیزات پزشکی را به مناطق جنگی منتقل کنند و خطر را برای پرسنل کاهش دهد.

هدف چالش بالابر سنگین نیروی دریایی سلطنتی (HLC) افزایش تعداد UAS های موجود در بازار با سرعتی سریع است. این امر DES FCG و نیروی دریایی سلطنتی را قادر می‌سازد تا به کاوش، درک، توسعه و به‌سرعت به دست آوردن سیستم‌های خودمختار برای تحویل محموله‌های سنگین در محدوده در محیط‌های پر تقاضای نیروی دریایی و نیروی کماندویی بپردازند.

این چارچوب رقابتی همچنین روند کلی تدارکات را تسریع می‌کند و آخرین فناوری بدون خدمه را به خط مقدم، سریع‌تر، ارزان‌تر و بهتر در یک دنیای نمایی ارائه می‌کند.

مرحله اول HLC شاهد بلند کردن هواپیماهای خودگردان و تحویل محموله های بیش از 100 کیلوگرم بود که آزمایش های سرعت، استقامت و دقت را با رنگ های پروازی انجام دادند. دو شرکت - Malloy Aeronautics و Windracers Autonomous Systems - قراردادهای 300،000 پوندی برای توسعه سیستم UAS خود دریافت کردند.

اکنون، Heavy Lift Challenge آزمایش کرده است که سیستم UAS چقدر آماده و مقیاس پذیر است. هم Malloy T-600 و هم Windracers Ultra ثابت کرده اند که توانایی خود را دارند و در مسیر مقیاس قرار دارند.

سری T-600 Malloy یکی از پیشرفته ترین کوادکوپترهای سنگین وزن دنیاست که قادر به تحمل وزن بیش از 250 کیلوگرم است. Windracers Ultra یک پهپاد بال ثابت پیشرو در جهان است که دارای قابلیت پرتاب هوا با برد بلند بسیار دقیق است و بارهای بیش از 100 کیلوگرم تا 1000 کیلومتر را حمل می کند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه