استفاده از پهپادهای شرکت Wingcopter برای تامین قطعات مزارع توربین های بادی دریایی

استفاده از پهپادهای شرکت Wingcopter برای تامین قطعات مزارع توربین های بادی دریایی

استفاده از پهپادهای شرکت Wingcopter برای تامین قطعات مزارع توربین های بادی دریایی

.
1401/1/14
0 نظر

Wingcopter می گوید که در حال همکاری با German Airways برای بررسی استفاده از پهپادها در تحویل قطعات یدکی به مزارع بادی فراساحلی است. این پیشرفت چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که دو شرکت مستقر در سنگاپور برنامه‌های خود را برای تولید پهپادهای تحویل مزرعه بادی فراساحلی با هزینه‌های 90 درصد کمتر از روش‌های فعلی که شامل استفاده از قایق یا هلیکوپتر است، اعلام کردند.

به عنوان بخشی از این قرارداد جدید، گروه Zeitfracht، شرکت مادر آلمانی ایرویز، 17 فروند هواپیمای بدون سرنشین سه گانهWingcopter 198 خریداری خواهد کرد. این گروه همچنین گزینه ای برای خرید 115 پهپاد دیگر تا سال 2023 ارائه خواهد کرد. این هواپیما در نهایت در نیمه دوم سال 2024 در فراساحل مستقر خواهد شد، زمانی که پروازهای آزمایشی رضایت بخش باشد.

در زمان استقرار، پهپادهای تحویلی Wingcopter از فرودگاه روستوک بلند می شدند و باید با دقت دقیق روی یک کشتی در حال حرکت فرود بیایند. Wingcopter می‌گوید که برای توسعه این ویژگی از نظر فن‌آوری، از نزدیک با German Airways همکاری خواهد کرد.

از نقطه نظر مقررات، این امر کمک می‌کند که German Airways قبلاً دارای گواهی اپراتور هوایی برای برآورده کردن شرایط لازم برای استفاده از پهپادهای تحویل Wingcopter در "رده خاص" و بعداً در "رده گواهی شده" باشد. علاوه بر این، ژرمن ایرویز نیز دارای گواهینامه IOSA است و بنابراین مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی توافق شده سازمان بین المللی هوانوردی یاتا عمل می کند.

این در حالی است که پهپادهای Wingcopters می توانند محموله ای تا 5 کیلوگرم را حمل کنند و بسته به محموله، مسافتی بین 75 تا 110 کیلومتر را طی کنند. این هواپیما دارای مقاومت در برابر باد و آب و هوا است - عاملی که می تواند در استقرار در دریا بسیار مهم باشد.

در حالی که ولفرام سیمون شروتر، مدیرعامل Zeitfracht اصرار دارد که «اکنون زمان استفاده تجاری از پهپادها فرا رسیده است، تام پلومر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Wingcopter می‌افزاید:

ما بسیار خوشحالیم که Zeitfracht را به عنوان شریکی با تجربه فوق العاده در بخش لجستیک و هوانوردی برنده شده ایم. با پروازهای تامینی برنامه ریزی شده به کشتی ها و مزارع بادی فراساحلی، ما به حوزه کاربردی جدید و با رشد سریعی دست خواهیم یافت که Wingcopter 198 به دلیل کارایی بالای آن، حتی در شرایط آب و هوایی شدید، ایده آل است. علاوه بر این، سایت آزمایش و همکاری نزدیک فرصتی را برای توسعه مشترک زمینه های تجاری امیدوارکننده بیشتر ارائه می دهد.

منبع:dronedj.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه