مجلس نمایندگان ولز 56 هزار دلار برای پهپادهای نجات اوکراین برای قربانیان تهاجم روسیه جمع آوری کرد

مجلس نمایندگان ولز 56 هزار دلار برای پهپادهای نجات اوکراین برای قربانیان تهاجم روسیه جمع آوری کرد

مجلس نمایندگان ولز 56 هزار دلار برای پهپادهای نجات اوکراین برای قربانیان تهاجم روسیه جمع آوری کرد

.
1400/12/24
0 نظر

یکی از اعضای قانونگذار ملی ولز بیش از 56000 دلار کمک مالی برای خرید پهپادهای تخصصی جمع آوری کرده است تا توسط پزشکان اوکراینی برای یافتن و درمان افراد مجروح در بحبوحه تهاجم روسیه به این کشور استفاده شود.

میک آنتونیو، یک اوکراینی نسل دوم که نماینده Pontypridd در سناد ولز است، درخواست کمک مالی خود را با امید به جمع‌آوری 6500 دلار برای خرید پهپادها و پایان گرفتن هشت برابر این مبلغ آغاز کرد. با هماهنگی سفارت اوکراین در لندن، آنتونیو این پول را برای خرید پهپادهای Parrot ANAFI که تیم های نجات و پزشکی برای یافتن افرادی که در تهاجم روسیه به دام افتاده یا مجروح شده اند استفاده خواهند کرد، تحویل داده است.

آنتونیو به رادیو GTM گفت: «پهپادها به پزشکان اجازه می‌دهند مجروحان و کشته‌شدگان را در آوار و هرج و مرج ناشی از حملات روسیه به ساختمان‌های غیرنظامی شناسایی کنند.» درخواست پهپادهای تخصصی مستقیماً از سفارت اوکراین در لندن ارائه شده است.

پهپادهای Parrot در حال حاضر فوری به اوکراین منتقل شده اند تا قربانیانی را که در سازه های آسیب دیده در حمله روسیه به دام افتاده اند، بیابند. اگرچه مدل دقیق آن مشخص نشده است، اطلاعات داده شده در مورد این هواپیما نشان می دهد که این پهپادهای ANAFI USA هستند که دارای وضوح ویدیوی 4K/FHD/HD، زوم 32X، دوربین عمودی، و سنسورهای اولتراسونار و تصویربرداری حرارتی هستند. آنها همچنین برای مقاومت در برابر سرما تا 40- درجه سانتیگراد، بادهای 15 متر بر ثانیه ساخته شده اند و با یک بار شارژ تا 32 دقیقه پرواز می کنند.

هنگامی که در سال 2020 منتشر شد، ANAFI USA به عنوان یک دارایی هوایی ایده‌آل برای استقرار اولین واکنش‌دهنده و خدمات اضطراری معرفی شد. اگر نیروهای متجاوز روسیه به دنبال استفاده از پارازیت هواپیماهای بدون سرنشین یا سایر فناوری‌ها برای ناتوان کردن ارتش، شبه‌نظامیان یا استفاده بشردوستانه از هواپیماهای کوچک باشند، امنیت داخلی تقویت‌شده آن نیز ممکن است برای اپراتورهای اوکراینی مفید باشد.

آنتونیو گفت که از پاسخ شهروندان خصوصی، مشاغل و اتحادیه های کارگری که به درخواست او با کمک های مالی پاسخ دادند غافلگیر شده است. او گفت که سخاوت در کمک به اوکراینی‌هایی که به دام افتاده، قطع شده یا مجروح شده‌اند توسط حملات روسیه بسیار مهم است.

او گفت: «این بدان معناست که صندوق می‌تواند علاوه بر تأمین تجهیزات پزشکی برای کمک به مقابله با ترومای میدان نبرد، کمک فوری بیشتری به پزشکان ارائه کند. پهپادها به طور خاص برای استفاده در مناطق درگیری طراحی شده اند و از آخرین فناوری تصویربرداری حرارتی و تصویری استفاده می کنند. آنها بدون شک به نجات جان بسیاری از افراد کمک خواهند کرد.»

منبع:dronedj.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه