Mavic air2 نسبت به نسخه قبلی خود چه تغییراتی کرده است؟

Mavic air2 نسبت به نسخه قبلی خود چه تغییراتی کرده است؟

مویک ایر2
1400/8/8
0 نظر

 

 
 
اگر یک مدل پیشگام از DJI Mavic Air دارید، تفاوت کوچکی با Mavic Air 2 از نظر اندازه خواهید دید. این کمی بزرگتر از مدل قبلی خود با 1.3 پوند است. به اندازه کافی باریک است که در داخل هر کیسه دنده دوربین قرار می گیرد.

همچنین متوجه خواهید شد که وقتی پهپاد با بازوی دراز شده آماده پرواز شود، ردپا بزرگتر می شود. در حالت ایده‌آل، می‌توانید پهپاد را به‌جای چمن‌زار، روی هر قطعه صاف آسفالت یا خاکی پرتاب کنید.

 

Mavic Air 2 برای ثبت تصاویر دوردست و ردیابی اشیاء با یک نقطه دید منحصر به فرد عالی است. دارای آخرین ویژگی نظارت بر اشیا است که می تواند بر روی هر تصویری در میدان دید خود قفل کند. Mavic Air 2 با حسگرهای تشخیص موانع خود مجموعه ای باورنکردنی از قابلیت ها را ارائه می دهد.

 

به گفته سازندگان آن، برد DJI Mavic Air 2 تا 10 کیلومتر پیش می‌رود، جایی که می‌توانید به راحتی ویدیویی را در نزدیکی استراتوسفر پخش کنید. همچنین دارای یک مسیر پرواز خودکار است که می تواند فیلم های ویدئویی شما را نمایش دهد.

وقتی صحبت از عملکرد دوربین به میان می‌آید، قابلیت‌های زوم DJI Mavic Air 2 بسیار عالی هستند. این می‌تواند تصویر دقیقی از ابرهای تند و آسمان آبی که معمولا برای پهپادهای دیگر سخت است، بگیرد. با سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین با وضوح بالا، می‌تواند تصاویر منظره زیبایی را ثبت کند و بدون افت کیفیت، تصاویر را زوم کند.

جدا از عملکرد فوق العاده دوربین Mavic Air 2 ، دارای سیستم اجتناب و تشخیص موانع به نام APAS است که شما را از برخورد با هر جسم تصادفی باز می دارد.

Mavic Air 2   DJI یک قطعه جدید به به نام AirSense ، یک فرستنده ADS-B معرفی می کند. اگر هواپیما در نزدیکی پهپاد شما در حال پرواز باشد، این ویژگی به شما هشدار می دهد. با این حال، سخت افزار AirSense کمبود دارد. اگر Mavic Air 2 را در آمریکای شمالی تهیه کنید، به اندازه کافی خوش شانس هستید.

یکی از بهترین ویژگی های Mavic Air 2 عمر باتری عالی آن است. در حالت عادی می تواند تا 30 دقیقه پرواز داشته باشد. شما می توانید بدون نگرانی در مورد شارژ مجدد کنترلر، ده ها بار پهپاد را پرواز دهید.

 
 
برای جزئیات بیشتر در مورد مشخصات DJI Mavic Air 2 این لیست را بررسی کنید:

ابعاد: 3.3 x 3.8 x 7.1 اینچ

وزن: 1.3 پوند(589 گرم)

روتور: 4

تشخیص مانع: بله

دوربین مجتمع: یکپارچه با گیمبال

وضوح ویدئو: 4K

مگاپیکسل: 48 مگاپیکسل

فرمت رسانه: داخلی، microSDXC

فید ویدیوی زنده: 1080p

 

 

DJI MAVIC AIR 2 

DJI Mavic Air 2 پهپاد مناسبی برای اکثر افراد است. ویژگی های تصویر و ویدیو با کیفیت بالا را ارائه می دهد. برای علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین حرفه ای که خواهان نسخه ارزان تر Mavic 2 Pro هستند، Mavic Air 2 بهترین جایگزین است.

 

به طور کلی، Mavic Air 2 پهپاد ایده آلی برای دریافت است. این دوربین دارای یک دوربین توانمند است که از مسائل مربوط به مقاومت در برابر باد و برنامه های اتصال دور می زند. با این حال، DJI باید برنامه Fly را از نظر ویژگی های تصویربرداری ارتقا دهد.

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه