همه چیز درباره مویک مینی 2

همه چیز درباره مویک مینی 2

از ارزان ترین و جذاب ترین هواپیماهای بدون سرنشین
1400/7/25
0 نظر

 

DJI'S MINI 2 ، همانطور که از نامش پیداست ، نسل دوم ارزان ترین و از بسیاری جهات جذاب ترین هواپیماهای بدون سرنشین این شرکت است. آنچه قابل توجه است دوربین جدید است که اکنون می تواند فیلم های 4 K را با حداکثر 30 فریم در ثانیه ضبط کرده و تصاویر ثابت RAW را ضبط کند. موتورهای جدید آن قدرتمندتر هستند ، که به Mini 2 سرعت بیشتری می دهد و مهمتر از آن ، عملکرد بهتری در باد دارد.

با وجود همه ویژگی های جدید ، بهترین چیز در مورد  Mini 2   همان چیزی است که در مورد نسخه قبلی آن گفتم - پرواز فقط سرگرم کننده است .

ظاهر مینی 2 شبیه  Mavic Mini   است که جایگزین آن می شود. در این مورد ، این چیز خوبی است.  DJI   از ابتدا فاکتور فرم را میخ کرد ، بنابراین دلیلی برای تغییر آن وجود ندارد. این فشرده و سبک است (249 گرم ، بنابراین نیازی به ثبت آن در اداره هوانوردی فدرال ندارید) ، اما به اندازه ای قابل توجه است که برای پرواز در جایی که بسیاری از رقبای اسباب بازی نمی توانند پرواز کنند: در باد

آنچه  DJI   تغییر داده است موتورها هستند که حداکثر سرعت پرواز را به 16 متر در ثانیه می رسانند (در مقایسه با 13 در نسخه اصلی). این سرعت اضافی به این معنی است که مینی 2 می تواند در برابر بادهای شدیدتر مقاومت کند ، که برای چیزی به این کوچکی و سبک باور نکردنی است. توصیه می کنم اگر باد به اندازه کافی قوی است که بیش از موج زدن برگها روی درختان عمل کند ، زمین نخورید. این همان جایی است که  Mini 2   بالا می آید و اگر برگها در نزدیکی زمین تکان می خورند ، به احتمال زیاد باد در ارتفاعات بسیار قوی تر است.

تنها نقطه ضعف قدرت جدید این است که چگونه وسوسه می شوید آن را به پیش ببرید. من دوبار با شرایطی روبرو شدم که به دلیل سرعت زیاد باد نتوانستم از سیستم پرواز خودکار بازگشت به خانه استفاده کنم. من هر دو بار آن را با دست پرواز کردم ، اما نیاز به استفاده از درختان بزرگ به عنوان بلوک باد ، پرواز بسیار کم به زمین در میان جنگل و سایر مانورهایی است که تا زمانی که تجربه خوبی در پرواز نداشته باشید ، نمی توانید آنها را امتحان کنید. نکته داستان؟ من نباش اگر می خواهید در شرایط مختلف پرواز کنید ، به چیزی سنگین تر و قوی تر نیاز دارید. برای اکثر مردم ،  Mini 2   بسیار قدرتمند است .

 

 

در حالی که باد می تواند یک عامل محدود کننده باشد ، من فکر می کنم پرواز مینی 2 بسیار راحت تر از پهپادهای بزرگتر DJI است. چابک است و تقریباً التماس می کند که بیشتر شبیه یک پهپاد مسابقه ای پرواز کند. از بزرگنمایی در حیاط لذت بردم ، درختان و بوته ها را به طریقی طفره می رفتم که هرگز با مدلهای بزرگتر ، سنگین تر و با قابلیت مانور کمتر امتحان نمی کردم. در حقیقت ، هواپیماهای بدون سرنشین بزرگتر معمولاً در انتها احساس می کنند که برای من یک دوربین پرواز هستند. مینی 2 قادر به آکروبات های هوایی بسیار چشمگیر است .

کنترل کننده ارتقا یافته

با این حال ، اگر فقط برای دوربین هوایی در آن هستید ، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. همه حالت های عکسبرداری خودکار مدل قبلی - Dronie ، Circle ، Helix و Rocket - همچنان در کنار حالت جدیدی به نام بومرنگ وجود دارد. همانطور که از نامش مشخص است ، مینی 2 یک پرواز را انجام می دهد و سپس به دور خود می چرخد.

کنترلر تغییر شکل داده و تقریبا شبیه به کنترلر Mavic Air 2 است. تلفن شما اکنون در بالای کنترلر نصب شده است. استفاده از آن بسیار راحت تر و راحت تر است. وزن بیشتری دارد ، اما این هزینه کمی برای بهبود طراحی است.

 

سنسور  CMOS 1/2.3   اینچی در حال حاضر قادر است تصاویر و فیلم های 12 مگاپیکسلی را تا 4 K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ارائه دهد که هر دو بسیار عالی به نظر می رسند. این یک گام بالاتر از Mavic Mini است که به فیلم 2.7 K محدود شده است.

همچنین اکنون از حالتهای پانورامای هوشمند  DJI   مانند کره ، نمای 180 درجه و زاویه دید گسترده و ویژگی مورد علاقه من ،  Trimmed Download   پشتیبانی می شود. به شما امکان می دهد کلیپ ها را قبل از انتقال به تلفن خود برای ویرایش تقسیم کنید. من اغلب از برنامه  DJI Fly   برای ویرایش استفاده نمی کنم ، اما وقتی این کار را می کنم که می خواهم کلیپ های کوتاه را سریع به اشتراک بگذارم.  Trimmed Download   برای این کار بسیار مناسب است و در وقت و فضای ذخیره سازی تلفن شما صرفه جویی می شود .

همراه با ضبط ویدئو با کیفیت بالاتر ،  Mini 2   شامل  OcuSync 2.0   ، فناوری انتقال ویدئو بهبود یافته  DJI   است.  OcuSync   نام بازاریابی  DJI   برای یک ابزار تعویض فرکانس اتوماتیک هوشمند است. این بدان معناست که کیفیت فیلم را در فواصل بیشتر بهتر می کنید. به گفته  DJI   ، مینی 2 می تواند ویدئوهای بسیار واضح را از فاصله 6 مایل منتقل کند. کافی است بگویید که می توانید  Mini 2   را بسیار فراتر از محدوده بصری پرواز دهید - که ، یادآوری دوستانه ، هرگز نباید انجام دهید - و همچنان یک ویدئو دریافت کنید .

سوالی که باید در اینجا به آن پاسخ دهید این است که آیا باید از این یا گران ترین  Mavic Air   استفاده کنید؟ سه ویژگی جذاب برای  Air   وجود دارد ، مخصوصاً برای مبتدیان. بزرگترین آن اجتناب از موانع است - مینی 2 هیچ کدام ندارد. این ممکن است بزرگترین دلیل برای هزینه کردن پول اضافی در  Air   باشد.  Mini 2   همچنین فاقد حالت پرواز خودکار  ActiveTrack   و  Point of Interest   از  DJI   است ، که واقعاً به شما کمک می کند با سر و صدای کمتری فیلم های بهتری بگیرید. سنسور دوربین بزرگتر در هوا همچنین به این معنی است که می توانید تصاویر 48 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4 K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه بگیرید.

با این وجود ، اگر تجربه پرواز دارید ، نیازی به وضوح تصویر بهتر ندارید و فقط یک پهپاد بسیار قابل حمل و بسیار سرگرم کننده را می خواهید ،  Mini 2   بهترین انتخاب من است.

در واقع سنسور بدون تغییر است و کنترل کننده جدید است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه