معرفی محصول جدید DJI OM5

معرفی محصول جدید DJI OM5

DJI OM 5 با ویژگی های جدید هیجان انگیز از خلاقیت شما الهام می گیرد.
1400/7/19
0 نظر

 

DJI OM 5 با ویژگی های جدید هیجان انگیز از خلاقیت شما الهام می گیرد.

طراحی فوق العاده قابل حمل و بصری به شما ابزار های بی سابقه ای می دهد تا ایده های خود را زنده کنید.

DJI ، رهبر جهان در هواپیماهای بدون سرنشین غیرنظامی و فناوری دوربین خلاق ، امروزه DJI OM 5 را راه اندازی می کند ، یک راه حل قدرتمند و درعین حال آسان برای کمک به کاربران برای افزایش بی دردسر تولید محتوای گوشی های هوشمند خود. تثبیت کننده اسمارت فون DJI OM 5 که جدیدترین نسخه از سری محبوب Osmo Mobile است ، با یک گیره تلفن جدید و طراحی جمع و جور با یک میله فرمت داخلی ارتقا یافته است و کوچکتر و سبک تر از سایر نسخه های قبلی است. DJI OM5 با فراتر از امکانات یک تثبیت کننده تلفن هوشمند سنتی ، دارای فناوری تثبیت کننده 3 محور پیشرو در صنعت DJI ، ویژگی جدید ShotGuides و بهبود ActiveTrack 4.0 است.

DJI OM 5  که در دو رنگ زیبا و چشم نواز ،  Sunset White  و  Athens Grey  موجود است ، به کاربران کمک می کند تا تنها با چند ضربه ، محتوای ویدئویی فوق العاده پایدار و منحصر به فردی را ضبط کنند.

 

 

پل پن ، خط تولید ارشد ، می گوید: "با تکرارهای تثبیت کننده های گوشی های هوشمند  DJI OM  در طول این سال ها ، ما در صدد کاهش آستانه عکاسی حرفه ای و با کیفیت بالا با ارائه ابزارهای در دسترس و مفید برای کاربران برای فعالیت های روزمره خود هستیم." مدیر در  DJI  . "برای کسانی که به تلفن های هوشمند خود متکی هستند ،  DJI OM 5  بهترین گیمبال جمع و جور و تکنولوژیکی پیشرفته شما است - هر زمان که می خواهید از خاطره انگیزترین لحظات خود تصویری تهیه کنید."

طراحی پیشرفته باعث می شود همه کاره تر شود

DJI OM 5  دارای طراحی تاشو و نمادین  DJI  است و فناوری گیمبال 3 محور  DJI  را در بدنه قابل حمل و جمع و جور ، که یک سوم کوچکتر از مدل قبلی خود است ، قرار می دهد. چه در سفر باشید ، چه با دوستان یا خانواده تماس تصویری برقرار کنید و چه فعالیت های روزانه خود را ثبت کنید ،  DJI OM 5  به عنوان یک همراه عالی برای همه ماجراهای زندگی عمل می کند.

DJI OM 5  در حالت تا شدن ، دارای گیره ای است که به تازگی طراحی شده است و روی قاب گوشی هوشمند قرار گرفته است ، محافظت بهتری را ارائه می دهد و حتی با مدل های بیشتر تلفن های هوشمند سازگارتر از مدل قبلی است.  DJI OM 5  همچنین دارای یک میله فرمت داخلی خلاقانه است که زوایای پویا و امکانات تصویربرداری را برای ایجاد محتوا فراهم می کند. با افزودن یک دکمه دیگر به دسته ، کاربران می توانند با سهولت بیشتری به ویژگی ها و عملکردهای اصلی  DJI OM 5  دسترسی پیدا کرده و آنها را کنترل کنند.

استاد هرشات

با کمک فناوری مشهور تثبیت کننده 3 محوره  DJI  ، لحظات جذاب را هموارتر ثبت کنید ، که از سناریوهای پیاده روی و ورزش کاملاً پشتیبانی می کند و به بالا بردن محتوای شما کمک می کند. برای کسانی که تازه فیلمبرداری می کنند ، می توانید به ویژگی جدید  ShotGuides  اعتماد کنید که حداکثر 30 مجموعه آموزش عکاسی از پیش تنظیم شده را ارائه می دهد و از ویرایش خودکار در یک فیلم صیقلی پشتیبانی می کند.  ActiveTrack 4.0  که به تازگی به روز شده است ، از ردیابی تا حداکثر زوم 3  x  با سرعت 5 متر بر ثانیه پشتیبانی می کند ، و سوژه را که در فریم متمرکز است ، دقیقاً شناسایی و پیگیری می کند ، حتی در حین حرکت. سایر ویژگی های درجه حرفه ای و حالت های عکاسی از پیش برنامه ریزی شده که محتوای شما را برجسته می کند عبارتند از:

• کنترل حرکت: به راحتی ضبط ویدئو را شروع یا متوقف کنید یا با استفاده از حرکات دست برای کنترل  DJI OM 5  ، عکاسی کنید ، برای گرفتن عکس سلفی حماسی یا فیلم گروهی بدون زمان سنج دقیق.

•  DynamicZoom: DJI OM 5  با ظاهر سینمایی جذاب ، به طور خودکار عملکرد بزرگنمایی را تنظیم می کند تا تغییر پس زمینه چشمگیری را که آلفرد هیچکاک محبوب کرده است ایجاد کند.

•  Timelapse  ،  Motionlapse  ،  Hyperlapse  : گذر زمان را به صورت سریع با استفاده از  Timelapse  نشان دهید.  Motionlapse  ، که نقاط حرکت مشخصی را برای گیمبال اضافه می کند. یا  Hyperlapse  برای حرکت فیزیکی با گیمبال. هر سه حالت از فناوری تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (  EIS  ) و همچنین گیمبال 3 محور برای افزایش سطح صافی استفاده می کنند. به راحتی این ویدیوهای خلاقانه را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا جهان از آن لذت ببرد.

• پانوراما: از بین سه گزینه پانورامای خلاق ، یک تصویر وسیع تر از جمله پانورامای 3  x3  ، پانورامای 240 درجه و پانورامای “  CloneMe  ” را انتخاب کنید که به کاربر اجازه می دهد چندین نسخه از یک شخص یا موضوع را در یک عکس برای یک جلوه منحصر به فرد و خلاق اضافه کند.

حرکت  spin shot: در برنامه DJI Mimo فعال می شود و با استفاده از جوی استیک ، گیمبال گوشی را میچرخاند تا جلوه ای چرخشی ایجاد کند.قالب های حالت داستان: برای افزودن یک چرخش خلاقانه به محتوا خود، یکی از قالب های از پیش تعیین شده را انتخاب کنید.

·       . DJI OM5 از حرکات از پیش تعیین شده ، موسیقی و پالت رنگ برای فیلم های سریع که برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مناسب هستند، جلوه های زرق و برق دار به طور کامل فعال می شود.

لوازم جانبی مفید برای بهتر شدن آن

گیره جدید  Fill Light Phone  یک گیره مغناطیسی با چراغ کمکی داخلی است که با افزودن درخشندگی کامل برای عکس ها و فیلم های شما مفید است و لوازم جانبی ضروری شما برای  DJI OM 5  خواهد بود.  DJI OM 5  نیز توسط سایر لوازم جانبی مفید از جمله بند مچ ، سه پایه و کیف ذخیره سازی پشتیبانی می شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
فروشگاه