پهپادهای خودمختار از هوش مصنوعی برای بازرسی زیرساخت‌ها با فناوری‌های Auterion و Spleenlab استفاده می‌کنند.

.

238


پهپادها هوش مصنوعی را روی لبه اجرا می کنند و از یادگیری ماشینی برای انجام خودکار بازرسی زیرساخت ها و جلوگیری از برخورد استفاده می کنند.
MOORPARK، کالیفرنیا و زوریخ - 20 آوریل 2022 - Auterion، شرکتی که آینده‌ای باز و تعریف‌شده توسط نرم‌افزار برای ناوگان پهپادهای سازمانی ایجاد می‌کند، امروز هیجان‌زده است که به Spleenlab در اکوسیستم رو به رشد Auterion خوش آمد بگوید. فناوری VISIONAIRY® Spleenlab نرم افزار ادراک ایمن مبتنی بر هوش مصنوعی را برای پهپادها ارائه می کند تا شناسایی، بازرسی و جلوگیری از برخورد کاملاً مستقل زیرساخت را تکمیل کند.
Markus Achtelik، معاون مهندسی در Auterion می‌گوید: «همراه با Spleenlab، ما نشان می‌دهیم که آینده رباتیک اکنون با ترکیبی از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و فناوری‌های لبه پردازنده است. این مشارکت جدید بهترین فناوری‌ها - Skynode Auterion و AI Node را با نرم‌افزار VISIONAIRY Perception Spleenlab - برای ارائه بهترین راه‌حل‌های مستقل ممکن برای کاربران پهپادهای سازمانی گرد هم می‌آورد.
هوش مصنوعی VISIONAIRY Spleenlab که برای ایمن بودن از زمین ساخته شده است، همراه با Auterion's AI Node، که به کوچکترین ابررایانه هوش مصنوعی جهان برای سیستم های جاسازی شده و لبه مجهز شده است، Skynode خود را به یک ابر رایانه تبدیل می کند. این ترکیب هوش مصنوعی را درست در لبه هر پهپاد اجرا می کند. نرم‌افزاری که روی اکوسیستم Auterion اجرا می‌شود، بازرسی مستقل زیرساخت‌های حیاتی را امکان‌پذیر می‌سازد و به کاربران سازمانی این امکان را می‌دهد که فراتر از عملیات‌های تک خلبان و تک پهپاد مقیاس شوند.
استفان میلز، بنیانگذار Spleenlab، می گوید: «ما از همکاری با Auterion برای برداشتن این گام بعدی به سوی یک آینده مستقل، هیجان زده هستیم. الگوریتم‌های پیشرفته ML محاسباتی سنگینی دارند و برای استقرار روی ربات‌های متحرک به اسب بخار مناسب نیاز دارند. با Skynode و AI Node Auterion، نرم افزار VISIONAIRY AI به راحتی قابل استقرار است و پهپادهای بدون سرنشین را با سطح ایمنی بالا اجرا می کند.
هنگامی که نرم‌افزار VISIONAIRY® Spleenlab و الگوریتم ML روی گره هوش مصنوعی Auterion نصب می‌شوند، فناوری‌های ترکیبی پهپادها را قادر می‌سازد:
بازرسی خودکار؛
جلوگیری از برخورد؛
شناسایی و ردیابی اشیاء برای مانورهای پرواز خودکار؛
شناسایی موانع موجود در هوا یا روی زمین؛
خطر هوا و زمین را برآورد کنید.
پهپادهای سازمانی قادر به درک محیط خود و پیش بینی نقاط فرود ایمن در زمان واقعی برای تحویل بسته، مواقع اضطراری و سایر شرایط هستند. برآورد ریسک همچنین شامل شناسایی ترافیک هوایی تعاونی و غیرهمکاری با میدان دید تا 360 درجه و برد چند کیلومتری است. قابلیت های منحصر به فرد و ترکیبی، صنایع را به سمت پرواز مستقل فراتر از خط دید بصری (BVLOS) سوق می دهد.
در اینجا درباره ادغام VISIONAIRY® با AI Node اطلاعات بیشتری کسب کنید.
درباره Spleenlab GmbH
Spleenlab GmbH یک شرکت نرم افزار هوش مصنوعی بسیار تخصصی است که با ایده تعریف مجدد ایمنی و هوش مصنوعی تأسیس شده است. از آوریل 2018، این شرکت عمدتاً در توسعه و توزیع الگوریتم‌های یادگیری ماشینی ایمن برای تحرک نیمه و کاملاً خودمختار، به‌ویژه پرواز وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV)، هلیکوپترها، تاکسی‌های هوایی، وسایل نقلیه رانندگی و موارد دیگر مشغول بوده است. ادغام پیشگامانه سنسورهای مختلف مانند دوربین ها، لیزرها و رادارها با استفاده از یادگیری ماشینی، تجارت اصلی این شرکت است. SLAM تولید شده (محلی سازی و نقشه برداری همزمان) برنامه ها و محصولات کاملاً جدیدی را برای هر نوع تحرک مستقل امکان پذیر می کند. این شرکت در شهر Jena (Saalburg)، آلمان مستقر است.
در https://spleenlab.com/ بیشتر بیاموزید
درباره اوتریون
Auterion در حال ساختن پلتفرم پیشرو در جهان برای تحرک خودکار برای کاربران سازمانی و دولتی است تا داده ها را بهتر جمع آوری کند، کارهای پرخطر را از راه دور انجام دهد و کالاها را با هواپیماهای بدون سرنشین تحویل دهد. پلتفرم مبتنی بر منبع باز Auterion توسط دولت ایالات متحده به عنوان استاندارد برنامه هواپیماهای بدون سرنشین آینده آن معرفی شد. با بیش از 70 کارمند در سراسر دفاتر در کالیفرنیا، سوئیس و آلمان، پایگاه مشتریان جهانی Auterion شامل GE Aviation، Quantum-Systems، Freefly Systems، Avy، Watts Innovations و دولت ایالات متحده است.