SWOOP Aero شبکه تحویل پهپادهای شهری را در نیوزلند برنامه ریزی می کند

.

224


شرکت تدارکات و تحویل هواپیماهای بدون سرنشین استرالیا، Swoop Aero، تجهیزات خود را از خدمات خود به مکان‌های دورافتاده یا بالای مناطق عمدتاً روستایی تغییر می‌دهد و به سمت ایجاد یک شبکه پهپاد شهری در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند حرکت می‌کند.
Swoop Aero در سال‌های اخیر فعال بوده است و فعالیت لجستیک مراقبت‌های بهداشتی خود را در سراسر آفریقا گسترش می‌دهد و موفقیت‌های برجسته‌ای را در جمهوری دموکراتیک کنگو، نامیبیا، مالاوی و سایر کشورها در سراسر قاره به دست آورده است. در همین حال، در طول موج‌های همه‌گیری کووید-19، با شرکت انگلیسی Skyports همکاری کرد تا تجهیزات پزشکی و واکسن‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق دوردست در بریتانیا تحویل دهد. اخیراً عملیات توزیع مشابهی را در جوامع محروم در ایالت کوئینزلند استرالیا آغاز کرده است.
اکنون این شرکت تلاش می کند تا شبکه ای را توسعه دهد که برای جمعیت متراکم تر و محیط ترافیک هوایی دومین شهر بزرگ نیوزلند، کرایست چرچ طراحی شده است.
اگرچه هنوز در مورد جزئیات و زمان بندی دیگر نسبتاً کم است، Swoop Aero می گوید که این پروژه را با سازمان شهرداری ChrischurchNZ انجام می دهد و با تیم توسعه شهری خود کار خواهد کرد. این شرکت خاطرنشان می کند که هدف از آن ایجاد مفهومی برای یک شبکه لجستیک هوایی شهری در سطح شهر است که هم برای مشاغل و هم برای افراد در منطقه در دسترس خواهد بود.
به گفته Swoop Aero، پس از دستیابی به این سیستم، اولین پلت فرم خدماتی و لجستیکی پهپادهای بدون سرنشین در نوع خود خواهد بود.
هدف از ایجاد و راه اندازی یک شبکه پهپاد بزرگ که در یک شهر شلوغ و بر فراز آن کار می کند، بی سابقه باشد یا نباشد، نوید می دهد که چالش بزرگی باشد – و چالشی که به Swoop Aero نیاز دارد تا تجربه و موفقیتی را که در فعالیت قبلی خود به دست آورده است، تطبیق دهد.
از زمان آغاز به کار در سال 2017، این شرکت بیش از 13000 پرواز فراتر از خط دید بصری (BVLOS) انجام داده است و بیش از 750000 مورد را در سراسر جهان به صورت ایمن تحویل داده است. آنها عمدتاً شامل خدمات رسانی به مکان های دورافتاده در مناطق نسبتاً کم جمعیت کشورهای آفریقایی هستند، جایی که ترافیک هوایی نسبت به مناطق شهری تراکم کمتری دارد.
اما اریک پک، مدیر عامل شرکت، مطمئن است که Swoop Aero می‌تواند عملیات و فناوری خود را با فضاهای شلوغ‌تر کرایست‌چرچ تطبیق دهد. و برای انجام این کار، او به سیستم داکینگ Aviary Swoop Aero تکیه خواهد کرد که زیرساخت فرود، فناوری شارژ، تبادل بار و یک رابط کاربری را در یک پلت فرم طراحی شده برای مقیاس یکپارچه تدارکات پهپادهای یکپارچه ترکیب می کند.
پک می گوید: «ما توانایی های خود را در مناطق دورافتاده و روستایی ثابت کرده ایم. "این مشارکت مفهوم شبکه لجستیک پهپادهای شهری را در شهری مدرن و آینده‌نگر توسعه و اجرا می‌کند و ما را به هدف خود برای ارائه خدمات قابل دسترسی برای 100 میلیون نفر در سال 2025 نزدیک‌تر می‌کند."
منبع: dronedj.com