موتورهای پرقدرت و سیستم های محرکه برای پهپادها

صنایع Alva موتورهای پهپاد را با خواص حرارتی، مکانیکی و الکترومغناطیسی پیشرفته توسعه می دهد

154


صنایع Alva، توسعه دهنده پیشرو موتورهای نسل بعدی پهپادها (وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین) و پهپادها، با فناوری سیستم های بدون سرنشین ("UST") همکاری کرده است تا تخصص خود را در این زمینه نشان دهد. نمایه «طلا» نشان می‌دهد که چگونه موتورهای بدون آهن و بدون شکاف این شرکت که برای کاربردهای حیاتی طراحی شده‌اند، عملکرد برتر را بدون به خطر انداختن قابلیت اطمینان یا دوام ارائه می‌کنند.
X60 یک موتور پهپاد پرقدرت است که به طور خاص برای هگزاکوپترها و اکتوکوپترهای صنعتی با باتری های 12S و حداکثر وزن برخاست 25 کیلوگرم طراحی شده است. طراحی موتور دارای یک استاتور بدون شکاف FiberPrinted و یک روتور آرایه آهنربای دائم Halbach است که راه حلی با حجم و انرژی کارآمد با حداکثر گشتاور و قدرت عالی ارائه می دهد.
با طول عمر 1000 ساعت، موتور بسیار بادوام می تواند پهپاد را با خیال راحت در صورت خرابی فرود بیاورد و آن را برای ماموریت های حیاتی ایمنی ایده آل می کند. X60 سطوح پایینی از نویز و لرزش را برای عملکرد تقریباً بی صدا و کاهش سایش و پارگی نشان می دهد و دارای استاندارد IP55 برای محافظت کامل در برابر گرد و غبار و باران است.
ALTUS Duo یک سیستم محرکه پهپاد کاملاً یکپارچه و کاملاً قابل اعتماد است که برای هشت کوپترهای با باتری 12S و حداکثر وزن برخاست 25 کیلوگرم طراحی شده است.


این سیستم پرقدرت، موتورهای پهپاد X60 FiberPrinted را با کنترل‌کننده‌های سرعت الکترونیکی سفارشی مبتنی بر VESC و ملخ‌های متعادل کارخانه‌ای 28 اینچی که در ارتباط با پروانه‌های Mejzlik طراحی شده‌اند، ترکیب می‌کند.
ALTUS Duo که قادر به فرود ایمن یک پهپاد در صورت نامحتمل خرابی موتور، حتی در دمای محیط تا 40 درجه سانتیگراد است، یک انتخاب ایده آل برای کاربردهای پهپاد حیاتی از نظر ایمنی است. طراحی سیستم دارای واحدهای قدرت اضافی و خطوط ارتباطی UAVCAN برای اطمینان بیشتر است که به پهپاد اجازه می‌دهد حتی در صورت بروز خطای جدی به خانه پرواز کند.
منبع: www.unmannedsystemstechnology.com