EHang بزرگترین سفارش خود را برای تاکسی های هوایی مسافربری در آسیا دریافت می کند

.

169



EHang، متخصص در پهپادهای درجه یک مسافری و راه‌حل‌های تحرک هوایی شهری (UAM)، می‌گوید پیش‌سفارش ۱۰۰ دستگاه از تاکسی‌های هوایی EH216 خود را از یک شرکت هوانوردی اندونزیایی دریافت کرده است. این بزرگترین پیش‌سفارشی است که EHang تاکنون برای تاکسی‌های پهپاد مسافربری خود در آسیا دریافت کرده است.
این سفارش از سوی پرستیژ آویشن، ارائه‌دهنده خدمات هوانوردی که بر فروش و خرید وسایل نقلیه هوایی و اجاره جت‌های خصوصی نیز نظارت دارد، می‌آید. Prestige Aviation قبلاً یک واحد EH216 را از EHang خریداری کرده بود - و دو طرف از آن برای اجرای مشترک یک نمایش پروازی برای گشت و گذار هوایی در بالی اندونزی در سال گذشته استفاده کردند.
بامبانگ سوئاتیو، که در حال حاضر به عنوان رئیس پارلمان اندونزی فعالیت می کند، در مراسم امضای قرارداد حضور داشت. سوئاتیو با تاکید بر اینکه از شاهد تقویت همکاری بین پرستیژ و EHang و همچنین تلاش های مشترک آنها برای ترویج کاربرد گسترده تر راه حل های UAM در بازار اندونزی خوشحال است، گفت:
در آینده، امیدواریم که امکانات بیشتری را برای تسهیل اجرای UAM در اندونزی و به دنبال پیشرفت در زیرساخت ها، گواهینامه قابلیت پرواز و سایر زمینه های مرتبط بررسی کنیم.
در همین حال، رودی سلیم، رئیس اجرایی Prestige Aviation، توضیح داد که تاکسی های هوایی برای حمایت از ابتکار شهر هوشمند در نوسانتارا پایتخت جدید اندونزی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این سلیم است:
اندونزی کشوری مجمع الجزایری است که بیش از 17000 جزیره در مرزهای خود دارد. بنابراین، یک روش حمل‌ونقل جدید که می‌تواند تحرک بین جزیره‌ای را تسهیل کند، بدون شک به اقتصادهای منطقه‌ای کمک می‌کند تا به طور تصاعدی رشد کنند، به دلیل هزینه کم آن در مقایسه با سایر مسیرهای زمینی معمولی. ما با EHang همکاری خواهیم کرد تا راه حل های حمل و نقل ایمن، کارآمد، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست را برای تسهیل تحرک بین جزیره ای و بسیاری از سناریوهای دیگر در اندونزی ارائه دهیم.
Hu Huazhi، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل EHang، گفت که شرکت او اکنون الهام گرفته است تا ردپای جهانی خود را حتی بیشتر گسترش دهد. ما به همکاری عمیق خود با Prestige Aviationدر UAM در اندونزی ادامه خواهیم داد. ما معتقدیم که مشارکت های اقتصادی جامع منطقه ای سیاست های مطلوبی را برای همکاری های بین المللی به ارمغان می آورد. ما توسعه UAM را در منطقه آسیا و اقیانوسیه با هدف بهره مندی مردم از فناوری های پیشرفته AAV تسریع خواهیم کرد.
منبع: dronedj.com