EHang با هدف شکل دادن به آینده حمل و نقل هوایی درون شهری مالزی، قرارداد امضا می کند

.

179



EHang سازنده وسایل نقلیه هوایی پیشرفته (AAV) قراردادی را با شرکت مالزیایی Aerotree برای توسعه خدمات حمل و نقل هوایی شهری (UAM) در این کشور امضا کرده است که خرید 60 هواپیمای مسافربری به عنوان بخش کلیدی این معامله است.
این شرکت ها گفتند که این توافق شامل خرید 50 فروند هواپیمای AAV دو سرنشین EHang از سری EH216 توسط Aerotree می شود که مطابق با سفارشی است که شرکت مستقر در گوانگژو در ژانویه با شرکت خدمات هلیکوپتر ژاپنی AirX در حالی که برای عملیات UAM آماده می شود، تضمین کرد. علاوه بر این، Aerotree متعهد به خرید 10 AAV بال ثابت VT30 است که به صورت عمودی بلند می شوند و با رانش افقی حرکت می کنند. این شرکت مالزیایی قبلاً یک دستگاه EH216 را سفارش داده بود.
این قرارداد از EHang و Aerotree می خواهد تا عملیات AAV را از طریق ترکیبی از خدمات UAM که شامل حمل و نقل مسافر، گشت و گذار هوایی، آتش نشانی و تدارکات در مالزی می شود، ترویج، توسعه و اجرا کنند. به عنوان بخشی از آن، Aerotree قصد دارد شبکه های حمل و نقل هوایی نسل بعدی خود را با استفاده از هواپیماهای EHang EH216-S، EH216-L و EH216-F راه اندازی و نظارت کند.
فعالیت تاسیس شده Aerotree حوزه وسیعی از خدمات هوانوردی و هوافضا، از جمله آموزش ویژه، توسعه فناوری، و نگهداری، تعمیر و تعمیرات اساسی (MRO) را پوشش می دهد. Aerotree با تکیه بر تجربه خود در این زمینه ها، از AAV های EHang استفاده خواهد کرد و با شرکت چینی برای ادغام نقاط قوت مربوطه برای پشتیبانی از عملیات گسترده تر UAM در مالزی همکاری خواهد کرد.
مدیر عامل Aerotree Dato' Halim Bin Othman گفت: "ما در مورد مشارکت استراتژیک خود با EHang برای معرفی وسایل نقلیه هوایی ایمن، پایدار و خودمختار پیشرو در جهان به بازار مالزی بسیار هیجان‌زده هستیم." ما با استفاده از طیف کامل توانایی‌ها و مشارکت‌های خود که از MRO تا آموزش را در بر می‌گیرد، مشتاقانه پیش‌بینی می‌کنیم که از AAVهای EHang برای پروژه‌های UAM و هوانوردی غیرنظامی مالزی استفاده کنیم.
به نوبه خود، EHang به دنبال استفاده از شراکت جدید Aerotree و سفارش AAV - بزرگترین آن در مالزی - خواهد بود تا به پیشرفتی که در سراسر آسیا در تلاش خود برای تبدیل شدن به یک رهبر در خدمات UAM در آینده به دست آورده است، ادامه دهد.
ما از ورود به بازار مالزی و افزایش حضور خود در آن از طریق همکاری با Aerotree خرسندیم.» "محصولات و راه حل های جامع AAV ما برای انواع موارد استفاده UAM درون شهری و بین شهری در مالزی، مانند حمل و نقل مسافر، گشت و گذار هوایی، آتش نشانی هوایی و تدارکات هوایی، مناسب است. افزایش تقاضا و پیش‌سفارش‌های تعداد زیادی از هواپیماهای AAV کلاس مسافری ما از ژاپن و مالزی، پتانسیل بالایی در بازار برای EHang در آسیا ایجاد می‌کند.
منبع:dronedj.com